nr fabr: 663;seria: Pm36; ex PKP-A: Pm36-2, DRB: 18 602, PKP-B: Pm36-1 układ osi: 2-3-1; prędkość konstrukcyjna: 130 km/h; masa służbowa z tendrem: 161,5 tony; masa służbowa parowozu: 94,0 tony; masa służ. tendra (32D36-2): 67,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 23.740 mm; średnica kół napędnych: 2.000 mm; średnica kół tocznych: 1.000, 1.200 mm; max nacisk osi na szyny: 17,4 tony; moc: 1.325 kW (1.800 kM); wyprodukowany: PFLwP Chrzanów - 1937; miejsce stacjonowania: Wolsztyn - czynny; przebieg służby: na PKP 05-1939, 09-1939 - ZSRR, po 1941 - DRB, 1945 - ÖBB, 15-05-1947 - ZSRR, 20-05-1947 - PKP jako Pm36-1, w 11-1947 - MD Bydgoszcz Gł., 05-1951 - MD Toruń Kluczyki, 07-1959 - MD Gdynia Grabówek, 09-1961 - MD Ostrów Wlkp., 03-1963 - MD Poznań Gł. Osobowa, 06-1964 - MD Ostrów Wlkp., skreślona 19-06-1970, 1970 - eksponat w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, 1995 - naprawa główna w ZNTK Piła, 06-06-1995 - MD Wolsztyn.